Billboard

Z anglické fráze billing board, v překladu plakátovací plocha, vznikl název pro jeden z nejvyužívanějších formátů venkovní reklamy – billboard. Billboard označuje standardizovaný velký formát venkovní reklamy, daný rozměry 5,1x2,4 metrů. Svou velikosti je tak menší než bigboardy či megaboardy, i přesto však nabízí však významný potenciál k oslovení velké skupiny osob.

Billboard – důležitá součást outdoorové reklamy

Billboardy se umísťují podél cest či na velké plochy ve městech. Patří k důležité součásti outdoorové reklamy, která hraje významnou roli při vytváření marketingového mixu. Umístění reklamy na billboardy a další velké venkovní reklamní plochy má však svá specifika. Pokud si nejste jisti, zdali je právě billboard vhodným reklamním médiem pro váš projekt, kontaktujte naši společnost PROPEOPLE marketing s.r.o., která vám s analýzou a následným výběrem nejvhodnějšího reklamního média pomůže.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně