Outdoor

Outdoor (nebo také Out-of-home) v mediálním smyslu je takový druh reklamy, který lidé vidí nebo slyší venku, mimo své domovy. Jinak řečeno se jedná o komerční komunikaci umístěnou na venkovních nosičích jako jsou billboardy, bigboardy, megaboardy nebo CityLight Vitrine u zastávek hromadné dopravy. Outdoorová reklama se zaměřuje na lidi pohybující se po veřejných prostranstvích.

Outdoor a jeho zásady

Při vytváření outdoorové reklamy se klade důraz na to, že spotřebitel, na kterého se cílí, je na cestě. Většinu času je tak v pohybu - ve veřejné dopravě, v autě, na kole, apod. Proto tedy musí být outdoor dostatečně výrazný, snadno viditelný i z velké dálky, musí upoutat pozornost i při rychlém projíždění (billboardy, megaboardy). Jindy se počítá se spotřebitelem, který čeká například na zastávce nebo u doktora. Tvůrci outdoorové reklamy se v takových případech snaží spotřebitele zabavit, přimět ho přečíst si reklamu.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně