Ambush marketing

Ambush marketing je pojem označující takové marketingové jednání, které je nějakým způsobem neférové, škodné či příživnické. Někdy se proto nazývá také parazitující marketing.

Ambush marketing v praxi

Ukázkovým příkladem ambush marketingu je jakákoli reklama, pomocí níž se podnikající subjekt identifikuje s akcí, která má jiné oficiální sponzory. Ti si práva na reklamu poctivě zaplatili, tudíž na ni mají oficiální právo. Ten, kdo si tato práva nezaplatil, a přesto svou značku s danou akcí spojuje či ji propaguje, provozuje ambush marketing a v důsledku se přiživuje zadarmo. Týká se to například marketingových kampaní v době pořádání olympijských her, kdy firmy neoprávněně využívají oficiální symboly her, přestože nejsou jejich oficiálním sponzorem.

Vzhledem k tomu, že ambush marketing těží z aktivit své konkurence, označujeme jej za agresivní a ofenzivní formu marketingu. Můžeme říct, že se jedná o jakousi finančně výhodnou alternativu sponzoringu.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně