Animatic

Jako animatic se označuje audiovizuální materiál, který vzniká ještě před samotnou produkcí televizního spotu. Používá se například v reklamním průmyslu pro testování kreativního konceptu.

Jak vzniká animatic?

Celý proces probíhá obvykle tak, že reklamní agentura vytvoří několik konceptů, které se zpracují do formy storyboardů a prezentují se zadavateli reklamy, který je klientem agentury. Klient vybere a schválí koncept, jenž je dále testován v animované podobě. Zde už pracujeme s nástrojem nazvaným animatic. Ten představuje sérii obrázků ze storyboardů zobrazených v sekvenci s hrubým dialogem nebo hudebním podkresem. Jde tedy o animovaný storyboard. Pokud koncept projde testy, přichází na řadu produkce spotu, tedy jeho natočení.

Animatic nabízí lepší představu o tom, jak scéna bude vypadat, jaký bude pohyb a načasování. Slouží také k testování toho, jak dohromady fungují obrázky se zvukem.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně