Storyboard
Storyboard je vizuální materiál, který vzniká při tvorbě reklamy. Jde o fázi ještě před tvorbou skutečného televizního spotu.
Jako storyboard označujeme sadu rámečků s obrázky, které jsou doplněné texty. Obrázky mohou být jen hrubé skici, barevné obrázky nebo fotografie. Svým vzhledem připomíná komiks. V reklamním průmyslu se storyboard používá k popisu vizuálně složité scény a toho, jakým způsobem scéna pracuje a zobrazuje základní sekvenci spotu.
Jak vzniká storyboard?
Při přípravě reklamního spotu reklamní agentura nejdříve vytvoří několik konceptů, které zpracuje do podoby storyboardů, které prezentuje zadavateli reklamy. Dalším nástrojem je animatic, který se skládá právě z kreseb storyboardu, uspořádaných do podoby spotu i s mluveným slovem nebo hudebním podkresem.
![]() |
PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme. |

No. 1 výrobce cihel Porotherm
Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

Špička ve světě pojištění a investic
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

No. 1 výrobce pravé pálené tašky
Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

Webový prohlížeč No. 1
Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně