Behaviorální marketing

Pochopit návyky, chování a oblibu zákazníků – to je v oblasti marketingu klíčová věc. A právě tím se zabývá tzv. behaviorální marketing. Jedná se o pojem, který označuje komplexní analyzování chování klientů pro lepší marketingovou efektivitu. Behaviorální marketing je typický pro online marketing.

Behaviorální marketing a jeho dělení

Behaviorální marketing se podle teorií dělí na dvě oblasti. Tou první je sledování zákazníkova chování na jednom konkrétním webu. Různé sociodemografické statistiky pomáhají firmám či e-shopům optimalizovat obsah vzhledem ke skupině zákazníků, která navštěvuje jejich web.

V druhém případě se jedná o propracované reklamní systémy, které jsou založeny na behaviorálním marketingu. Díky nim může zadavatel reklamy cílit na zákazníka podle jeho nedávného chování na internetu. Jedná se například o kontextovou reklamu nebo tvoření profilu klienta podle jeho vyhledávání v minulosti.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně