Benefit značky

Benefit značky je přesně to, co se dá odpovědět na otázku: Co mi dá tento produkt/služba? Čím je to pro mě přínosné?”

Benefit značky znamená přínos své cílové skupině. To, jak dokáže konkrétní produkt nebo služba ušetřit čas, zjednodušit život, zpříjemnit různé chvíle nebo vyřešit starosti, je benefit značky. Ten lze také dělit na dvě oblasti.

Benefit značky – emocionální a funkční

Emocionální benefit značky působí na lidské emoce - dodává klid, pocit jistoty, zbavuje starostí, řeší problémy a přispívá k psychické pohodě. Funkční benefit značky je záležitostí času a pohodlí. Jde o produkty či služby, které zjednodušují život, šetří čas, zlehčují různé činnosti.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně