Briefing

V současnosti je komunikace v českém prostředí (a to nejen v marketingové oblasti) plná anglicismů, které se užívají i v běžném hovoru. Jedním z těchto slov je pojem briefing, který obvykle označuje tiskovou konferenci či schůzku mluvčího instituce (vlády, parlamentu, apod.) s novináři o politických otázkách. Anglický výraz briefing se také občas počešťuje jako „brífink“.

Briefing a marketing

Z hlediska marketingu ovšem briefing znamená setkání zadavatele reklamy s pracovníky reklamní, mediální či PR agentury. V užším smyslu se pod pojmem briefing skrývá poskytnutí komplexních informací (tzv. brief) o produktu, značce či marketingových cílech, na jejichž základě agentura tvoří reklamní kampaň. V případě, že je potřeba doplnit informace k připravované kampani, sejdou se obě strany znovu a tato situace se označuje jako „rebriefing“.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně