Brief

Anglické slovo brief se sice dá přeložit jako „stručně“ či „krátce“, ale tento marketingový pojem označuje zadání, které poskytuje zadavatel reklamy agentuře. Brief by měl obsahovat všechny důležité informace o produktu, marketingových cílech kampaně, rozpočtu i o zvolené cílové skupině.

Brief by měl obsahovat jen podstatné informace

Brief je tedy podkladem pro agenturu, která na jeho základě vytvoří reklamní kampaň. Proto je zapotřebí, aby zadavatel reklamy dodal agentuře opravdu klíčové a detailní informace, a ne pouze tzv. omáčku.

Pokud brief neobsahuje dost informací, na jejichž základě by agentura nebyla schopná vytvořit kvalitní kampaň, tak se znovu obrátí na klienta, aby své zadání upřesni. Setkání zadavatele reklamy a pracovníků mediální, reklamní či PR agentury se označuje jako briefing.

Chcete vypracovat profesionální reklamní kampaň na úrovni? Obraťte se na naši společnot PROPEOPLE marketing s.r.o.! Pokud budete mít kvalitně připravený brief, uděláme vám reklamní kampaň přesně podle vašich představ.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně