Buzzmarketing

Buzzmarketing souvisí s pojmem buzz (v překladu bzukot), který znamená vyvolání rozruchu. A právě vyvolání rozruchu, šíření zpráv o značce či produktu je cesta, jak se dostat do povědomí široké veřejnosti.

"Bzukot" okolo značky může vyvolat prakticky cokoliv, ale obecně platí, že čím kontroverznější (mnohdy až “na hraně”), netradičnější nebo vtipnější reklama je, tím větší je šance, že se o ní bude mluvit. A není výjimkou, že se často jedná také o reklamy vyloženě "postavené na hlavu", případně i otravné spoty, které po několikátém shlédnutí lezou na nervy.

I buzzmarketing musí znát svou hranici

Buzzmarketing má za víc vyvolat rozruch, vyvolat diskuse. Vždy si lidé lépe zapamatují produkt, který znají z kontroverzní, někdy i pohoršující reklamy, než něco z reklamy pěkně zpracované, mírumilovné...a tuctové.

I buzzmarketing však musí mít své hranice. Jedna věc je vyvolat diskuze, ale nesmí být překročena hranice, která by pověst firmy poškodila.

Chcete mít reklamu, kterou si lidé opravdu zapamatují? Společnost PROPEOPLE marketing s.r.o. ji pro vás vymyslí!

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně