Buzz

Anglický výraz buzz lze přeložit jako bzukot. A tomu odpovídá i jeho význam ve světě marketingu. Buzz znamená vyvolání “bzukotu”, rozruchu nebo vzrušení okolo značky či produktu. Jde o to, aby se o produktu či značce mluvilo, aby se to šířilo mezi lidmi a dostalo do širokého povědomí. Buzz se také dělí na dva typy.

Buzz - spontánní vs. řízený

Spontánní buzz znamená šíření zpráv bez zapojení marketingového oddělení. Může být jak pozitivní, tak negativní. Výhodou je, že se o produktu dozví spousta lidí prakticky bez nákladů na reklamu, avšak má i to své nevýhody - firma nemá pod kontrolou, jaké informace se šíří.

Řízený neboli cílený buzz je naopak vypracovaný koncept, jak zvýšit povědomí o značce a informace jsou vypouštěny cíleně. Řízený buzz v reklamě se nazývá buzzmarketing a jde o velmi účinnou praktiku.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně