Color marketing

Pod označení color marketing se skrývají techniky, které slouží ke vzbuzení zájmu o produkt pomocí využití barev. Základem je skutečnost, že každá barva půso na spotřebitele jinak, ovlivňuje jeho vnímání a rozhodování. Je tedy dobré vědět, jaké pocity barvy vzbuzují, jaké sdělení jimi můžeme předávat a jak je využít ve své komunikaci.

Color marketing - příklady

Žlutá například slouží v reklamě k přilákání pozornosti, červená zase stimuluje apetit, a proto ji využívají ve své komunikaci restaurační řetězce. Zelená je barvou zdraví a přírody, takže ji využívají firmy vyrábějící zdravé a ekologické produkty.

Color marketing se využívá zejména u firemních log, ale také u designu produktů, jejich obalů a podbně. Při využívání color marketingu je ale důležité brát na vědomí, že vnímání barev je podmíněno kulturně a jejich vliv na jedince je jen dočasný.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně