Competitive Intelligence

Competitive Intelligence (CI) nebo také konkurenční zpravodajství je cílený, legální a etický proces sbírání, zjišťování a vyhodnocování informací o konkurenčních firmách, ekonomickém prostředí i o vlastní firmě. Competitive Intelligence se využívá v různých oblastech podnikání, v mediálním prostředí jde často o systematické sledování investic do reklamy či komunikace k zákazníkům a podobně.

Competitive Intelligence pomáhá odhalit slabé stránky konkurence

Informace získané prostřednictvím competitive intelligence jsou dále uspořádány, propojeny, vyhodnoceny a analyzovány tak, aby mohly být využity ve prospěch firmy. Data mohou pomoci odhalit slabé a silné stránky konkurence, rozpoznat její strategické záměry a provést správně rozhodnutí, kterým může být firma zvýhodněna oproti konkurenci. Posbírané informace tak mohou ovlivnit rozhodnutí a fungování organizace.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně