Counterprogramming

Slovo counterprogramming by se mohlo přeložit jako kontraprogramování nebo protiprogramování. Jde o přístup televizní stanice k vytváření programového schématu tak, aby svými pořady vzdorovala konkurenční stanici, bojovala s ní, odlákala jí diváky a přilákala je k sobě.

Counterprogramming probíhá tak, že televize proti úspěšnému pořadu na konkurenční televizní stanice nasadí takový pořad, který má stejný potenciál a může přilákat diváky konkurenční stanice. Příkladem mohou být podobně úspěšné filmy, seriály, podobné typy reality show či soutěží vysílané ve stejný čas na dvou stanicích. Counterprogramming je tak vlastně konkurenční boj.

Counterprogramming může negativně ovlivňovat celkovou sledovanost televize, protože když na více stanicích běží podobný typ programu, divák nemá na výběr a na televizní zábavu rezignuje.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně