Rating

Rating je jednou z důležitých veličin při zkoumání sledovanosti pořadu, čtenosti tištěného média či poslechovosti rozhlasového vysílání. Jedná se o veličinu, která udává, kolik lidí bylo zasaženo určitým médiem.

Jak se udává rating?

Rating se udává buďto v procentech, a sice kolik procent osob z dané cílové skupiny bylo zasaženo, popřípadě je možné jej vyjádřit i v tisících. O ratingu mluvíme ale samozřejmě i v souvislosti s reklamním či inzertním sdělení. Zde rating udává procento populace, které bylo tímto reklamním poselstvím zasaženo. Například GRPs kampaně jsou pak tvořeny součtem jednotlivých ratingů.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně