Diminishing returns

Pod pojmem diminishing returns je možné si představit snižující se účinek reklamy, klesající výnosy z reklamy a jakousi nenávratnost investic. Jednoduše a v kostce řečeno – v médiích to funguje tak, že za každou další investici získáváme méně mediálního výkonu, než kolik jsme získali za srovnatelnou investici předchozí.

Příklad diminishing returns

Společnost XY investuje milion korun do televizní kampaně, kterou osloví 30% populace. Rozhodne se, že do dané kampaně investuje další milion korun, jenomže nyní už osloví pouze 10% populace, mezi nimiž se objevují samozřejmě i diváci, kteří již reklamou zasaženi byli. Tuto nenávratnost dalších investic nazýváme právě diminishing returns.

Stejně tak pokud se firma XY například rozhodne, že prodlouží svůj reklamní spot na dvojnásobek původní délky, bude ji to stát další nemalé peníze, ovšem účinek takovéhoto spotu rozhodně nebude dvojnásobný, než byl účinek spotu původního.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně