Guerilla marketing

Popularizátor pojmu guerilla marketing Jay C. Levinson jej definuje jako nekonvenční, zvláštní cestu k oslovení potenciálních zákazníků s využitím minimálních nákladů. Guerilla marketing je obvykle kontroverzní, šokující formou reklamy, při které se tradiční mediatypy vůbec nevyužívají, nebo se využívají zvláštním způsobem a tím tak vyvolávají kontroverzi.

Guerilla marketing – nekonvenční a nápaditá kampaň

Guerilla marketing lze uskutečňovat i s velmi nízkými náklady, proto jde o oblíbenou reklamní strategii společností, které mají značně omezený rozpočet a nemohou soupeřit s gigantickými konkurenty. Díky nekonvenčnosti a nápaditosti však guerilla marketing využívají i opravdoví velikáni, v minulosti např. Jeep, T-Mobile či mBank.

Výsledkem úspěšné guerilla kampaně je široké povědomí veřejnosti, která věnuje kampani velkou pozornost, aniž by si uvědomovala, že jde o druh propagace. Guerilla marketing může být také útočný, agresivní, spočívá v nečekaném udeření na přesně vytipované cíle a v následném stáhnutí se.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně