I-Layer

Jako I-Layer označujeme agresivní formát internetové reklamy využívající dvě kreativy.

I-Layer je tedy banner, který se skládá ze dvou propojených vrstev. Prvním je menší, základní banner, který je na webové stránce umístěn fixně. Druhým je větší banner nebo vrstva animace, rozbaluje se buď automaticky po určitém čase nebo po najetí myší na banner.

I-Layer má svá omezení

Formát I-Layer mívá kvůli své agresivitě různá omezení, která zohledňují zájem uživatele. Automaticky po načtení stránky bez najetí myší na banner se druhá vrstva jednomu uživateli otevře jen několikrát, počet je limitovaný na den nebo týden. Reklama mimo základní banner musí obsahovat křížek pro zavření. Animace druh vrstvy je omezena zpravidla 5 sekundami.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně