Banner

Anglické slovo banner, které se do češtiny překládá jako prapor, plakát či reklamní proužek, označuje jeden z prvních a nejznámějších druhů internetové reklamy. Banner je většinou obdélník poblíž okraje www stránky, který je tvořen obrázkem, animací či interaktivní grafikou.

Banner a jeho velikost

Velikost internetové reklamy včetně bannerů je prakticky libovolná, existují však určité standardy, které se dodržují. Podle standardů základních reklamních formátů, které v roce 2009 vydalo Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR), se banner rozděluje na několik druhů:

  • full banner (proužek) – 468x60 pixelů (rozměr původních bannerů)
  • half banner – 234x60
  • leaderboard (ahead) – 700x100 až 998x100
  • megabanner (megaboard) – 728x120 až 750x200

Platba za bannerovou reklamu je různá. Základním způsobem je CPT (Cost per Thousand), tedy platba za počet impresí neboli zobrazení banneru na www stránce. Dalším způsobem je PPC, tedy platba za klik na banner, která souvisí s kontextovou reklamou. Banner ale také může být na www stránce umístěn ve formě sponzorství, a to na určitou dobu.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně