Imprese

Imprese označuje počet zobrazení reklamního prostoru, nejčastěji banneru. Je třeba si uvědomit, že imprese označuje počet zobrazení, nikoliv počet zhlédnutí. Pokud je reklamní plocha umístěná na méně viditelném místě, např. v patičce nebo v horní liště, uživatel ji ani nemusí zaregistrovat. Vyhodnocovací skript však zaznamenává každou návštěvu webu a zobrazení daného banneru.

Imprese jako marketingový nástroj

Pomocí imprese lze vyhodnocovat účinnost a efektivitu konkrétního reklamního prostoru. Imprese se srovnává s mírou prokliku, na základě čehož lze určit, do jaké míry je reklama poutavá a pro uživatele zajímavá. Pokud je počet impresí vysoký a míra prokliků velmi nízká, svědčí to o neefektivitě reklamního banneru či jiného typu reklamy.

Některé reklamní plochy jsou nakupovány právě s ohledem na míru imprese. Zadavatel reklamy zaplatí zprostředkovateli dohodnutou částku za určitý počet impresí, a to bez ohledu na míru prokliku. Nezáleží tedy na tom, zdali někdo na reklamní banner reálně klikne.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně