Klíčová slova
Klíčová slova (anglicky keywords) jsou takové výrazy, které jsou v daném textu nejdůležitější, opakují se a jsou také nejvíce vyhledávaná.
Úspěšný reklamní text musí být tedy sestaven tak, aby obsahoval co nejčastěji vyhledávaná klíčová slova. Proto se u reklamních textů provádí takzvaná optimalizace pro vyhledávače, spočívající v nalezení a aplikaci takových výrazů, které lidé nejčastěji hledají. Tyto výrazy označujeme právě jako klíčová slova.
Jedním z hlavních předpokladů efektivního článku je nejen správné zvolení klíčových výrazů, ale také jejich citlivá a úderná aplikace do textu. Jde tudíž o to, odhalit a používat v textu výrazy, které se v souvislosti s daným tématem vyhledávají na internetu nejčastěji.
Klíčová slova je nutno používat jak v textu, tak i v titulku i mezititulcích, v prolincích, v url adresách, v popisech obrázků, apod.
Nejlepší klíčová slova mají následující znaky:
- jsou často vyhledávané
- mají nízkou konkurenci výsledků
- jsou pragmaticky voleny
- počet klíčových výrazů v textu nesmí být přehnaný, ale ani nedostatečný
Společnost PROPEOPLE marketing s.r.o. zaměstnává odborníky, kteří se optimalizací klíčových slov zabývají a perfektně ji ovládají. Správná klíčová slova umíme nejen vyhledat, ale také je efektivně a nenásilně používat v našich textech.
![]() |
PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme. |

No. 1 výrobce cihel Porotherm
Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

Špička ve světě pojištění a investic
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

No. 1 výrobce pravé pálené tašky
Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

Webový prohlížeč No. 1
Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně