URL

Zkratka URL označuje anglický termín Uniform Resource Locator, což v češtině znamená „jednotná adresa zdroje“. URL je pojem z internetového prostředí a popisuje se jako řetězec znaků s definovanou strukturou, jenž slouží pro přesnou identifikaci dokumentů na internetu. URL se občas označuje jako „odkaz“ či „link“.

Příklad URL:

www.spektrumzdravi.cz

„WWW“ je doména třetí úrovně, „spektrumzdravi“ doména druhé úrovně a „cz“ doména nejvyššího řádu (tzv. generická).

URL a marketing

Pojem URL se skládá ze spousty technických parametrů, které však pro oblast marketingu nejsou až tak důležité. A co je tedy v tomto ohledu potřebné vědět? Pokud si zakládáte tak volba URL je velmi důležitá, neboť se projeví na jeho návštěvnosti a viditelnosti.

Proto je nejlepší vybrat jméno domény druhé úrovně krátké, výstižné a snadno zapamatovatelné (jako např. www.spektrumzdravi.cz nebo www.propeople.cz). Také je užitečné, pokud URL obsahuje klíčové slovo – daný odkaz na web se bude lépe zobrazovat ve vyhledávačích.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně