Launch
Pojem launch znamená ve světě marketingu a médií uvedení výrobku na trh. Jde o marketingovou aktivitu s cílem představení (a poté prodání) nového produktu či značky cílové skupině.
Launch má za cíl vybudovat povědomí o novém produktu, představit jej spolu s jeho benefity i funkcemi cílové skupině, a součástí launchovací kampaně bývá většinou i akce (s programem, tiskovou konferencí, rautem) na které je produkt oficiálně představen a lidé si jej mohou vyzkoušet.
Launch se většinou neobejde bez médií
Na launchovací event - akci, kde je produkt představen, bývají pozváni zástupci médií, významní lidé z oboru, a často i celebrity s cílem přilákání větší pozornosti veřejnosti nebo bloggeři. Na launchovací akci je kromě samotného představení produktu většinou bohatý program s hudebním doprovodem, rautem a poté následuje afterparty.
![]() |
PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme. |

No. 1 výrobce cihel Porotherm
Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

Špička ve světě pojištění a investic
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

No. 1 výrobce pravé pálené tašky
Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

Webový prohlížeč No. 1
Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně