Magazín

Magazín nebo časopis je periodicky vycházející publikace neboli opakovaně vycházející tiskovina. Perioda vydání musí být minimálně týdenní, dále může být čtrnáctidenní nebo měsíční, případně nepravidelná.

Magazín je obvykle zaměřený na úzkou cílovou skupinu

Pro magazín je charakteristické tematické ladění obsahu, čímž je určený pro skupinu čtenářů s určitým společným zájmem. Z užšího tematického zaměření vyplývá také užší cílová skupina čtenářů, tím pádem i nižší čtenost a prodaný náklad než u tematicky širších deníků.

Oproti deníkům a internetu obsahují také relativně starší informace, jelikož vychází méně často. Tisknou se však na kvalitnějším papíru, zejména lifestylové magazíny používají papír o vyšší gramáži s vysokou kvalitou tisku. Navíc také mají většinou vyšší počet stran a lepší grafickou úpravu.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně