Media Mix

Při plánování komunikační kampaně se plánované investice rozdělují do několika různých médiatypů, díky čemuž roste možnost zasáhnutí co největší masy. Pojem Media Mix pak označuje právě rozdělení reklamní kampaně do jednotlivých typů reklamy, informuje o využívaných typech a také o podílu zapojení.

Media Mix – kombinace reklam pro úspěšnou kampaň

Součástí Media Mixu bývá zpravidla reklama internetová, televizní, rozhlasová, indoorová i outdoorová. V závislosti na konkrétní službě či produktu lze použít jen některé typy médií a vytvořit tak efektivní Media Mix s maximálním dosahem.

V naší společnosti PROPEOPLE marketing s.r.o. se postaráme o vytvoření důmyslného Media Mixu a vyrobíme pro vás reklamu, která zasáhne požadovanou cílovou skupinu. V rámci online marketingu pro vás připravíme celou reklamní kampaň.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně