Merchandising

Pojem merchandising pochází z anglického slova „merchandise“, které znamená zboží nebo obchodovat. Používá se pro označení oboru, který se zabývá komplexní péčí o zboží a POP prostředky v místě prodeje.

Merchandising – základní nástroj podpory prodeje

Tento pojem zahrnuje celou řadu činností, které vykonávají výrobci, prodejci i specializované agentury. Jeho hlavní náplní je zajištění toho, že správné zboží bude na správném místě, ve správný čas a za správnou cenu. Merchandising tak zahrnuje například zajištění odpovídajícího stavu zásob, vystavení produktů, označení zboží platnou cenovkou nebo třeba zvýšení atraktivity prodejního místa.

Merchandising je tak jedním ze základních nástrojů marketingové oblasti podpory prodeje. Jeho cílem je zajistit zboží nakupujícím v požadovaných parametrech a tím zvýšit prodej a zisk.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně