OTH – Opportunity to Hear

OTH neboli Opportunity to Hear je pojem z oblasti vyhodnocování reklamních kampaní. Jedná se o hodnotu, která udává průměrný počet poslechů reklamního spotu, a sice členem cílové skupiny v průběhu určitého sledovaného období, popřípadě během celé reklamní kampaně.

Opportunity to Hear v praxi

Pro lepší představu uvedeme příklad. Pokud je hodnota OTH 10 poslechů za týden, znamená to, že příslušníci dané cílové skupiny, na kterou reklamní kampaň mířila, jí byli zasaženi průměrně desetkrát během pozorovaného týdne. Někdo samozřejmě mohl být zasažen pětkrát, někdo patnáctkrát. OTH udává průměr.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně