Peoplemetry (TV metry)

Peoplemetr je elektronické zařízení určené k měření sledovanosti televize. Peoplemetry jsou zjednodušeně řečeno „krabičky“, které se napojí na televizi a průběžně odesílají informace o tom, jaký program zrovna v dané domácnosti běží a kdo jej sleduje. Peoplemetry tedy pomáhají monitorovat, kdo, kdy a na co se dívá v televizi.

Peoplemetry jako měřítko úspěšnosti pořadů

Vzhledem k tomu, že peoplemetry zjišťují a předávají důležité informace o sledovanosti daných stanic i o struktuře diváckého publika, jsou tedy i jakýmsi měřítkem úspěšnosti jednotlivých pořadů. To je pro televizní stanice velmi důležité s ohledem na plánování svého programu. Peoplemetry totiž mají za cíl monitorovat potřeby a zájmy diváků a přizpůsobit obsah televizní stanice tak, aby byla co možná nejvíce zvýšena její sledovanost.

V ČR je do výzkumu sledování televizních stanic pomocí peoplemetru zapojeno více než 4000 osob starších 4 let.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně