Reklamní blok
Reklamní blok je časový úsek v televizním nebo rozhlasovém vysílání, který je vymezený pro reklamní sekvenci. Způsob, jakým stanice zařazují reklamní bloky, se liší podle jejich zaměření, zda se například jedná o komerční nebo státní televizi. Držitelé vysílacích licencí vysílají reklamní bloky podle povahy svého programu, musí se ale řídit zákonem o provozování rozhlasového a televizního vysílání.
Reklamní blok a zákon
Zákon reguluje celkový čas reklamních bloků odvysílaných za jeden den a definuje, po jak dlouhých časových úsecích může být jimi pořad přerušen. U filmových děl a podobných audiovizuálních pořadů musí mezi dvěma po sobě jdoucími přerušeními uplynout minimálně 20 minut. Zařazování reklamních bloků doprostřed zpravodajských, náboženských či dětských pořadů zákon zcela zakazuje. Zákon dále určuje, že reklamní blok musí být od nereklamního vysílání výrazně oddělen například znělkou.
![]() |
PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme. |

No. 1 výrobce cihel Porotherm
Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

Špička ve světě pojištění a investic
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

No. 1 výrobce pravé pálené tašky
Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

Webový prohlížeč No. 1
Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně