Relaunch

Jde o záměrnou modifikaci minimálně jedné části marketingového mixu značky či produktu. Českým ekvivalentem k pojmu relaunch je znovuuvedení značky či produktu na trh. Při něm je původní značka upravena tak, aby lépe vyhovovala aktuálním požadavkům trhu.

Relaunch a modifikace marketingového mixu

V rámci relaunch tak mohou být pozměněny pouze některé části marketingového mixu (např. obal), častěji však dochází k modifikaci více nebo všech složek. Relaunch se tak týká image značky či produktu, cílové skupiny, hodnot i odlišení se od konkurence. Relaunch značky i produktu se provádí převážně v případech, byl-li komerční potenciál vyčerpán a je na čase přistoupit k jinému směřování.

Naše společnost PROPEOPLE marketing s.r.o. vám pomůže se znovuuvedením značky na trh a upraví ji tak, aby ideálně odpovídala potřebám trhu.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně