Remarketing

Remarketing je metoda cílení reklamy, která slouží k oslovení lidí, kteří konkrétní webovou stránku (nejčastěji e-shop) již navštívili. Návštěva stránky je zaznamenána pomocí cookies do prohlížeče, a na základě toho se potom této „označené” skupině uživatelů zobrazuje na jiných webových stránkách (v postranním panelu, mezi články, banner v záhlaví apod.) reklama, která je má přivést zpět na e-shop a přimět k nákupu.

Remarketing a vyhledávače

Reklamy se zobrazují uživatelům na všech stránkách, které jsou zapojeny do sítě AdSense, což je reklamní systém od Google. Na velmi podobném principu funguje také služba Sklik Retargeting od Seznamu.

Remarketing je jedna z nejúčinnějších forem reklamy. Zobrazuje totiž reklamy na ty produkty, o které má konkrétní uživatel s velkou pravděpodobností zájem nebo o nich alespoň přemýšlí a zaujaly ho, jelikož si je již dříve prohlížel. Remarketing má tedy logicky za cíl, aby se z dřívějšího návštěvníka stal zákazník.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně