ROI - Return on Investment

Máte-li v plánu investovat do reklamy, jistě vás bude zajímat ROI – Return of Investement. Jde o měřítko, vyjadřující návratnost uskutečněných investic a dokáže zadavateli reklamy říci, zda se nákup konkrétního prostoru vyplatil či nevyplatit a v jaké míře.

Při udávání ROI se pracuje s různými hodnotami, někdy je ROI vyjádřeno v procentech, jindy zase přímo v konkrétní měně (korunách, eurech či dolarech). Udané číslo vyjadřuje, kolik vydělala každá koruna, která byla do reklamy vložena. Je také zřejmé, že při nepovedených kampaních mohou ROI hodnoty dosahovat i záporných čísel.

ROI pomůže i při tvorbě dalších kampaní

Závisí na tom, s jakými statistickými jednotkami konkrétní mediální agentura či zpracovatel reportu pracuje. Reálné ROI se po ukončení kampaně také srovnává s původními předpoklady před zahájením kampaně a je užitečnou pomůckou při uskutečňování dalších reklamních kampaní.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně