RTB - Reason To Believe

Základem úspěchu každé značky je její uvěřitelnost. Právě proto patří mezi jednu z nejdůležitějších složek značky RTB – Reason to Believe. Tato zkratka označuje důvody, které vedou k věrohodnosti. Současně vyjadřuje, proč zákazníci konkrétní značce věří.

Ve snaze o vytvoření prvotřídní značky je tak velmi důležité dělat vše pro to, aby se stala důvěryhodnou. K tomu lze dojít různými způsoby, vždy však jde o komplex několika prvků. Název značky, přitažlivý popis a demonstrativní ukázka patří k základním prvků, které vytváří RTB jako celek.

RTB a teleshopping

RTB se mistrovsky pracuje v teleshoppingu. Proč by měli diváci dané značce kuchyňského kráječe věřit, když o sobě říká, že krájí rychle, pohodlně a bezpečně? Protože to vidí přímo na obrazovce, profesionální kuchař jim ukáže, jak daný výrobek skvěle funguje. Získávají tak jeden z podstatných důvodů značce uvěřit.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně