Strategický plán

Strategický plán je soubor aktivit a úkolů, který krok za krokem stanovuje postup marketingové komunikace. Jde o dokument sestavený na základě analýz a podle zadání rozděluje aktivity do jednotlivých typů médií. Pro každé médium má strategický plán konkrétní cíl, který má být splněn.

Strategický plán – cesta a cíl

Strategický plán je, jak jeho název napovídá, založen na strategii. Základem plánu je cíl, kterého chce daná společnost dosáhnout, a cesta, která byla pro dosažení zvolena.

Na strategický plán navazuje implementační plán, který je detailnější a obsahuje například konkrétní tisk, do kterého bude reklama začleněna, datum vydání, formát, náklad apod.

V naší společnosti PROPEOPLE marketing s.r.o. umíme vytvořit kvalitní strategický plán, který je důležitým základem efektivní a úspěšné marketingové komunikace. Pokud takový plán potřebujete, neváhejte nás kontaktovat!

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně