UFO - Understanding Fifties and Over

Studie Understanding Fifties and Over (UFO) je výzkumný projekt, který se zaměřuje na pochopení cílové skupiny lidí ve věku nad padesát let. Obsahuje data a informace o životním stylu, spotřebním a mediálním chování a podobně, tedy údaje relevantní a důležité pro marketing zaměřený na tuto věkovou skupinu lidí.

Kdo se zabývá UFO?

Výzkum Understanding Fifties and Over provádí OMD UK Group mezi lidmi ve věku padesát let a více. První fáze výzkumu probíhala ve Velké Británii, nyní se koná po celé Evropě. O bližší informace o studii UFO – Understanding Fifties and Over lze požádat na adrese research@omnicommediagroup.com.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně