Upmarket

Pojem upmarket, který lze do češtiny přeložit jako „vyšší trh“, se v oblasti marketingu používá ve dvou významech. Slovem upmarket se buď označuje buď určitá část spotřebitelů, nebo tržní nabídky. Opakem k pojmu upmarket je downmarket.

Upmarket - lidé s vyššími příjmy i luxusní zboží

Označením upmarket se tedy popisují spotřebitelé s vyššími příjmy, kteří si mohou dovolit utratit více peněz nebo kupovat zboží luxusnějšího charakteru. Často se jedná také o lidi s vyšším intelektem. Pojem upmarket se ale vztahuje také k segmentu trhu, který obsahuje luxusnější nebo kvalitnější produkty či služby s vyšší přidanou hodnotou a lepší image.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně