Downmarket

Downmarket je méně prestižní segment trhu, který se zaměřuje na nízkou cenu a základní služby. Produkty downmarketu jsou určeny pro spotřebitele s nízkými příjmy. Tomu odpovídá i jejich kvalita a způsob prezentace a reklamy. Downmarket může označovat i skupinu lidí, pro kterou je zásadní právě cena na úkor výkonu. Downmarketem jsou lidé z nižších vrstev s omezenými finančními možnostmi.

Downmarket - nižší kvalita i cena

Nízké ceny produktů downmarketu se dosahuje nejčastěji použitím málo kvalitních materiálů. Příkladem downmarketu tak mohou být trička vyráběná z bavlny druhé jakosti, z materiálu, který zbyl po zpracování kvalitní bavlny. Marketingové strategie v oblasti downmarketu kladou důraz na propagaci nízké ceny a dostupnosti a zaměřují se tak na priority cílové skupiny. Pro spotřebitele downmarketu je nejdůležitější, že si výrobek mohou dovolit, kvalita je až na druhém místě.

Opakem downmarketu je upmarket.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně