USP – Unique Selling Proposition

USP, neboli Unique Selling Proposition, je pojem, který je v marketingu velice důležitý. Ve volném překladu toto spojení znamená něco jako jedinečný prodejní argument, tedy to, co daná značka může nabídnout navíc oproti své konkurenci.

Ve své podstatě by se dalo zjednodušeně říct, že není účelem reklamní kampaně zákazníky přesvědčovat o tom, že daný produkt je ve všem naprosto to nejlepší na světě. Smyslem je ale představit takové vlastnosti tohoto zboží, které jsou něčím unikátní. Musí zkrátka existovat něco, díky čemu produkt vyčnívá mezi svými konkurenty. A právě to se nazývá Unique Selling Proposition, zkráceně USP.

Unique Selling Proposition je to, co prodává

Pokud firma (nebo značka, produkt) má něco, co ostatní konkurenti nemají, ale zároveň má i všechno ostatní, co cílová skupina zákazníků vyžaduje, ocitá se samozřejmě ve veliké výhodě. Unique Selling Proposition je tedy spolehlivým nástrojem prodeje.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně