Virální marketing

Virální marketing je pojem z internetového prostředí, kde označuje obsah, který šíří samotní uživatelé internetu. Slovo virální pochází od slova virus a poprvé ho použil v 90. letech 20. století mediální kritik Doug Rushkoff. V přeneseném slova smyslu obsah virálního sdělení „nakazí“ jednotlivé příjemce, kteří ho poté šíří dál do svého okolí.

Virální marketing a sklon k šíření

Virální obsah je nejčastěji ve formě videií, GIFů, aplikací, obrázků či textů, které mají vysoký potenciál k tomu, aby zaujali velké množství příjemců. U virálů je tedy nejdůležitější kreativita – sdělení musí být buď vtipné, šokující, obsahovat sexuální podtext či originální myšlenku.

Díky těmto poznatkům o šíření obsahů vznikl virální marketing. Jedná se o reklamní kampaně, které mají za cíl rozšířit povědomí o značce či motivovat ke koupi produktu. Výhodou je výrazné ušetření nákladů za reklamu – pokud se totiž virální marketing povede a vznikne obsah s vysokým virálním potenciálem, tak reklamu rozšíří zadarmo sami uživatelé internetu.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně