YUPPIE

YUPPIE je akronym pro anglický popis cílové skupiny „Young Professional Peaceful Intelligent Ecological“. Tento pojem vznikl na začátku 80. let minulého století a podle Oxfordského slovníku angličtiny je osoba označována zkratkou YUPPIE definována jako „člen socio-ekonomické skupiny zahrnující mladé lidi zaměřené na profesi a kariéru, kteří pracují ve městech.“

YUPPIE jako moderní fenomén

Kromě toho pojem YUPPIE zahrnuje lidi, kteří myslí ekologicky a také jsou pacifisté. YUPPIE však nevzniklo jako označení určité společenské třídy, ale spíše jako popis fenoménu, který se začal objevovat od 80. let minulého století. Zmíněným fenoménem se myslí stav, kdy mladí inteligentní lidé myslí na kariéru, dobře vydělávají, užívají si kulturního života ve městech a mají blízko k liberálnímu myšlení.

Jinou cílovou skupinou, na níž se marketingoví experti s oblibou zaměřují, je DINKY, do níž patří mladé bezdětné páry s dvojím příjmem.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně