Atribut značky

Atribut značky je jednoduše řečeno její vlastnost. Myšleny jsou vlastnosti jako „tradiční, netradiční, mladá, dynamická, konzervativní, solidní, cenově výhodná, vhodná pro všechny“ a podobně. Z atributů značky plynou její benefity. Tyto dva pojmy je důležité rozlišovat.

Atribut značky není to stejné jako její benefit

Rozdíl mezi atributem a benefitem je možné vysvětlit na jednoduchém příkladu. Pokud o je nějaká značka cenově výhodná (= atribut značky), pak to znamená, že spotřebitelé ušetří peníze (= benefit značky).

Se značkou také souvisí pojmy brand awareness (povědomí o značce) a brand experience (zkušenost se značkou).

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně