Booking

Booking, v překladu rezervace, zamluvení, objednání předem. V oblasti marketingu a médií jde o aktivity, které jsou spojeny s rezervováním místa pro plánovanou reklamu a její umístění.

Jak funguje booking?

Nejčastěji se termín booking používá v souvislosti s plánováním televizních kampaní. Booking pro televizní reklamy se otevírá o měsíc dříve před měsícem, kdy kampaň v televizi poběží. Pokud tedy má být vysílána reklama na konci srpna, její booking bude otevřen již prvního července.

Televizní stanice mají s předstihem daná programová schémata, podle kterých mediální agentury vybírají vhodný reklamní prostor pro své klienty. Booking probíhá na základě znalostí cílových skupin a jejich priorit, co se vysílacího času týče.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně