CATI

Jednou ze zkratek, hojně využívaných v oblasti průzkumu trhu a sběru dat, je CATI – Computer Assisted Telephone Interviewing. Výzkumné agentury se často uchylují ke sběru dat metodou CATI, tj. telefonického dotazování respondentů a zaznamenávání odpovědí do elektronického zařízení, jelikož jde o finančně dostupnou metodu ve srovnání s různými face2face metodami dotazování.

Službu telefonického dotazování a zaznamenávání odpovědí poskytují zpravidla specializovaná Call centra. Respondentem může být libovolná osoba na základě náhodného výběru, často však dochází k telefonickému dotazování předem domluvených respondentů.

CATI – výhody a nevýhody

Výhodou CATI sběru dat je nízká cena za zpracování, tazatelé totiž nemusí za svými respondenty fyzicky cestovat. Jistou nevýhodou telefonického sběru dat může být nemožnost využití vizuálních prostředků, tj. obrázků, grafů či videozáznamů.

Další metody sběru dat:

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně