Daypart

Pojem daypart se používá pro označení části dne. Každý den je pro účely tvorby vysílacího programu rozdělen na pomyslné části. V každé části pak televize nebo rádio nabízí typově odlišný program, který je pro daný daypart vhodný.

Daypart – klíčový pojem ve vysílaní

Nejznámější daypart je prime time, tedy hlavní vysílací čas, který trvá od 19 do 22 hodin. Poté do 23:30 následuje night a do 6 hodin late night. Daypart trvající od 6 do 17 hodin se označuje jako daytime, od 17 do 19 hodin poté přichází prime acces. Často se můžeme setkat i s označením off time nebo off prime, což jsou časy mimo prime-time.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně