Prime time

Pojmosloví v oblasti televizního a rozhlasového vysílání pracuje s mnoha specifickými termíny. Nejvyužívanějším a obecně známým termínem, který se dnes již dostal do povědomí široké veřejnosti, je tzv. prime time.

Prime time v televizi a rozhlase je jiný

Tímto slovním spojením se označuje hlavní vysílací čas, tj. doba, během které se dostává sledovanost či počet posluchačů na hranici naprostého maxima. Je třeba říci, že se prime time u televizního a rozhlasového vysílání výrazně liší. Zatímco u TV je hlavní vysílací čas večer (mezi 19. a 23. hodinou), u rozhlasu je to právě naopak. Prime time rozhlasových stanic je mezi 6. a 10. hodinou ranní.

Televizní i rozhlasové stanice vysoké míry dosahu využívají a do těchto vysílacích časů vkládají pořady, které považují za divácky nejpřitažlivější a nejzajímavější. Je také zřejmé, že cena za reklamu v TV či rozhlasu je v době prime time nejvyšší.

S heslem prime time souvisí pojmy off time a daypart.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně