Off time

Vysílací čas v televizi i rozhlasu lze podle počtu sledovanosti rozdělit do dvou části – prime time a off time. Zatímco termín prime time označuje dobu vysílání s největším počtem posluchačů a diváků, off time vyjadřuje pravý opak. Veškerý čas mimo špičku vysílání lze označit jako off time. U televizního vysílání jde především o dopolední či pozdně noční vysílání, rozhlasové stanice mají naopak nejmenší dosah v odpoledních hodinách.

Off time a cena reklamy

Off time je také důležitým pojmem pro všechny, kteří mají v plánu využít rozhlasu či televize k umístění reklamy. Cena reklamního prostoru se totiž výrazně liší právě v závislosti na vysílací době. Během off time lze pořídit reklamní prostor mnohem levněji než během prime time, je však také potřeba počítat s menším dosahem. Off time využívají televizní i rozhlasové stanice velmi často k vysílání repríz a divácky méně zajímavých pořadů.

Off time také úzce souvisí s pojmem daypart, který se používá jako označení části dne.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně