Index zapomínání

Je normální, že na reklamu, kterou jsme někde uviděli, po nějaké době zapomeneme. Na některé reklamy se zapomene dříve, na jiné později. Index zapomínání má za úkol sledovat a měřit, jak rychle určitá cílová skupina zapomíná konkrétní reklamu, kterou viděla či slyšela. Index zapomínání se nejčastěji zjišťuje u TV spotů.

Index zapomínání se časem snižuje

Nejvyšší hodnota indexu zapomínání je 1 a odpovídá 100 %, tj. všichni si reklamu, kterou viděli, pamatují. S postupným odezníváním reklamy a ukončením reklamní kampaně se index zapomínání snižuje a na reklamu se více zapomíná.

S Indexem zapomínání úzce souvisí pojem Ad Awareness, který označuje znalost, povědomí o konkrétní reklamě. S klesajícím povědomím klesá také index zapomínání.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně