Infotainment

Infotainment je neologismus složený ze dvou anglických výrazů - information a entertainment, tedy informace a zábava. Jde o médii produkovaný materiál, jehož účel je zároveň bavit a informovat. Infotainment se u diváka snaží vyvolat emoce jako jsou úžas, potěšení, rozněžnění se, zhrození se, překvapení a podobně.

Infotainmentu hojně využívají bulvární média, PR s pomocí infotainmentu dokáže lépe zasáhnout cílové skupiny. Infotainment se nejčastěji týká televize, může ale jít i rádiový, tiskový nebo internetový mediální obsah.

Infotainment a jeho historie

Infotainment se poprvé objevil v 70. letech 20. století v USA, kdy se začalo rozvíjet kabelové televizní vysílání. Typickými příklady amerických kabelových kanálů využívajících ve vysílání infotainment jsou Animal Planet a Food Network. U českých TV médií je nástup infotainmentu spjatý se zahájením komerčního vysílání, konkrétně televize Nova.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně