Komunikační agentura

Komunikační agentura je v podstatě novější název pro reklamní agenturu, přesto se od reklamní agentury v mnohém odlišuje. Komunikační agentura se odvíjí od myšlenky, že pro úspěch komerční komunikace je zásadní jednota a vnitřní soudržnost všech komunikačních složek.

Reklamní vs. komunikační agentura

Rozdíl tedy spočívá v tom, že reklamní agentura aplikovala jednotlivé nástroje komunikačního mixu nezávisle na sobě, tak komunikační agentura se naopak snaží o propojení všech složek komunikace do jednoho uceleného komunikačního mixu. Více viz heslo integrovaná komunikace.

V praxi by měla produkce komunikační agentury vypadat tak, že na příjemce nebude působit pouze masmediální reklama, ale i ostatní složky komerční komunikace. Komunikační agentura by tedy měla mít za svůj hlavní úkol tvorbu komplexní komunikace mezi producentem a zákazníky. Její úkoly jsou tedy větší než například jen produkce reklamních inzerátů či PR textů.

Komunikační agentury v České republice sdružuje Asociace komunikačních agentur (AKA). Komunikační agentura ovšem musí splnit určité podmínky, aby získala členství v této organizaci.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně