Layout

Pod pojmem layout se rozumí grafické rozložení jednotlivých prvků v rámci jedné strany. Jedná se o rozvržení tiskového, ale i elektronického reklamního materiálu, jako jsou různé letáky, inzeráty, časopisy, deníky či webové stránky.

Layout tvoří celkový vzhled grafických produktů a tiskovin, jelikož je zvykem, že se u konkrétních titulů stále opakuje. Grafická podoba novin, časopisů, ale i dalších médií je u konkrétních titulů stále stejná, mění se pouze obsah.

Layout zpravidla zahrnuje následující prvky:

  • formát stránky a tiskové zrcadlo
  • pozadí, barvy
  • grafické prvky jako je logo atd.
  • rozvržení textu, nadpisy
  • velikost, barva a typ písma
  • rozvržení obrázků, prázdných i reklamních ploch
  • záhlaví

O jakémsi layoutu hovoříme i u televizních pořadů. I ty mají jednotnou formu, dle které je divák rychle pozná.

Pro účinnost reklamních tisků je důležité, aby si uživatel layout zapamatoval a spojil si jej s konkrétním produktem či značkou.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně